duminică, 17 martie 2024

Cină cu pulpe de pui, cartofi și vinete

 Dacă vă interesează cumva ce am mai gătit (știu că nu, dar nu contează) iată:

1. Vinete în tempura. Am cumpărat de la Sushi Terra din Cora o pungă de mix pentru tempura. Am adăugat apă rece, am amestecat și am trecut prin el felii de vânătă sărată și scursă de zeamă.
2. Sos de roșii. Extrem de simplu de preparat, am înăbușit o ceapă mai mare și mult usturoi (vinetele merg bine cu usturoi), am adăugat conținutul unei cutii de roșii bucăți, am spălat bine cutia cu apă pe care am pus-o tot în tigaie și cât am prăjit vinetele am scăzut sosul pe foc mic.
3. Pulpe de pui la cuptor cu cartofi. Am găsit la Profi unele frumoase și ieftine, am îndepărtat restul de șiră pe care l-am pus la frigider pentru o viitoare supă, am presărat cu Herbs de Provence și am lăsat la frigider cam o zi. Cartofii i-am spălat foarte bine cu o perie și i-am tăiat bucăți fără să mai îndepărtez coaja. În tava tapetată cu hârtie de copt (se spală mult mai ușor) am adăugat vin și apă am uitat să pun usturoi dar se pare că era în mixul de ierburi franțuzești) și am acoperit cu folie de aluminiu și am băgat la cuptor. După o oră au fost gata.
4. Așa arăta farfuria.
5. Din restul de aluat am făcut niște gogoșele foarte gustoase.
Să nu ne urați ”Poftă bună” sau să vă invitați la masă pentru că din ele au mai rămas amintirea și pozele.







Niciun comentariu: