marți, 31 martie 2020

Jurnal de Corona Virus 19 - Salată de Cartofi

Dacă ajung să trăiesc ziua când vom fi din nou liberi să zburdăm pe străzi și în parcuri am toate șansele să nu pot ieși din casă pentru că nu mai încap pe ușă.

Citiți ce am preparat ieri și dacă aveți altă părere spuneți, că nu mă supăr. 


Deci după ce m-am uitat câți cartofi au rămas în oala în care i-a fiert soțul meu (erau șase de mărime mijlocie) am decis să prepar o salată. Zis și făcut. I-am curățat (adică mai mult el). tăiat în felii potrivite, am tăiat felii subțiri și cei doi castraveți murați rătăciți într-un borcan în frigider, tot de acolo am scos o cutie cu salată de ardei și vinete cumpărată gata preparată și am aruncat conținutul în castronul cu cartofi, am mai pus o lingură  de muștar iute și vreo două de maioneză, am amestecat totul și gata! A ieșit ceva tare bun și gustos.


Așa, ca bonus, vă mai ofer și câteva fotografii făcute înainte de apariția Ordonanțelor de Urgență, când tropăiam veselă pe străzi, în ciuda amenințării cu Corona Virus.














Niciun comentariu: