luni, 12 iunie 2017

Pizza vegetariană cu roșii proaspete și sparanghel

Mie îmi place sparanghelul, dar știu că e scump și se găsește rar. Într-o zi la Profi era un singur snop la un preș care mi s-a părut rezonabil. Și imediat m-am gândit la o pizza vegetariană...

L-am rugat pe Florin (pe principiul ”rugămintea mea e lege pentru tine” 😁) să cumpere două lipii din cele care de fapt sunt mai mult niște turte, precum și o rotiță de vreo 300 g de cașcaval. 

Roșii, sos de roșii, ciupercuțe mici la borcan (Stela deja știe de care îmi plac) și măsline ”dezosate” aveam deja. Am curățat sparanghelul așa cum am citit într-un roman, am uns lipiile cu ulei de măsline EV (fiind groase le-am tăiat în două cu multă grijă încât practic din o lipie au ieșit două pizze) am uns cu ulei, am presărat cu cașcaval, am așezat restul ingredientelor cum se vede și am dat la cuptor vreo 10 minute, până s-a topit cașcavalul.

Lipiile de la prăvălia de pe Uverturii aproape de colțul cu Dezrobirii sunt deosebit de gustoase.











Niciun comentariu: