sâmbătă, 7 iunie 2014

Un meci de infarct: Simona Halep - Maria Sharapova

N-a fost sa fie...Sharapova e din nou castigatoare...
Bine macar ca n-a facut Topescu infarct. Era cat pe ce...
Ba chiar si eu eram pe aproape...
Si cand ma gandesc ca incepe CM de fotbal...


Ce mi s-a parut mie interesant este faptul ca Sharapova foloseste ceva din psihologia artelor martiale, urletele menite sa intimideze adversarul, dar Simona nu s-a aratat de loc intimidata, ba chiar mi s-a parut la un moment dat caa  inceput si ea sa strige.

CNN International (f diferit de cel din America) a si publicat un articol despre meciul Sharapova -Halep

Am extras cateva fragmente, traducerea o veti gasi dupa textele in engleza


"This is the toughest grand slam final I've ever played," Sharapova, who was contesting a ninth such match

if Halep maintains this form, it won't be long before she opens her grand slam account.

Smaller and with less power than Sharapova, the Romanian nonetheless almost did the unthinkable -- toughing out the now five-time grand slam champion. Her manager, Virginia Ruzici, remains the last Romanian to win a grand slam, in Paris in 1978.

While Halep cried in her chair after the match, there were tears of joy for Sharapova, ...... Halep's mood, however, quickly changed.

"I was crying at that moment for a few minutes, and then I was smiling because I said that it was my first grand slam final, and I have to be happy, to smile, because I did everything on court," Halep told reporters. "I played very good tennis, very good level. So I'm really proud about these two weeks."

"Este cea mai dura finala de grand slem pe care am jucat-o" A zis Sharapova, care a participat la 9 asemenea meciuri.

Daca Halep se mentine in forma n-o sa treaca mult pana cand o sa inscrie victorii la grand slemuri in contul sau.

Mai mica (scunda) si mai putin puternica decat Sharapova romanca totusi a realizat ceva ce nici cu gandul nu gandesti, a tinut piept celei care e acum a cincea oara campioana de grand slem. Managera ei, Virginia Ruzici, ramane ultima romanca ce a castigat un grand slem in Paris, in 1978.

In timp ce Halep plangea in scaun dupa meci, Sharapova avea lacrimi de bucurie in ochi......Totusi starea de spirit a lui Halep s-a schimbat repede.

"Am plans cateva minute, dar pe urma am zambit pentru ca mi-am spus ca e prima mea finala de grand slem, si trebuie sa fiu fericita, sa zambesc, pentru ca am facut totul pe teren. Asa ca sunt intr-adevar mandsra de ce am realizat in aceste doua saptamani"

In articol se mentioneaza ca Simona a apreciat ca Sharapova e foarte puternica mental, dar si ea e puternica mental...

Simona Halep
Maria Sharapova

Niciun comentariu: