luni, 2 iunie 2014

Roberto Carlos - Amigo

In limba cea mai draga sufletului meu, spaniola, un cantec care mi-a mers drept la inima...in cuvinte atat de simple autorul versurilor a surprins toata esenta prieteniei...am avut un asemnea prieten, dar a disparut in neant, noroc ca mai am inca multe prietene apropiate.

Tu eres mi amigo del alma, realmente el amigo
Que en todo camino y jornada esta siempre conmigo
Aunque eres un hombre aun tienes el alma de un niño
Aquel que me da su amistad su respeto y cariño
Recuerdo que juntos pasamos muy duros momentos
Y tu no cambiaste por fuertes que fueran los vientos
Es tu corazón una casa de puertas abiertas
Tu eres realmente el mas cierto en horas inciertas.

En ciertos momentos difíciles que hay en la vida
Buscamos a quien nos ayude a encontrar la salida
Y aquella palabra de fuerza y de fe que me has dado
Me da la certeza que siempre estuviste a mi lado.
Tu eres mi amigo del alma en toda jornada
Sonrisa y abrazo festivo en cada llegada

Me dices verdades tan grandes con frases abiertas
Tu eres realmente el mas cierto en horas inciertas
No preciso ni decir todo esto que te digo
Pero es bueno así sentir, que eres tu mi gran amigo


Traducerea mea in romana, sigur nu suna asa de armonios ca in spaniola

Esti prietenul meu de suflet, un prieten adevarat
Care este totdeauna alaturi de mine in toate calatoriile si intamplarile

Desi esti un barbat in toata firea totusi ai un suflet de copil 
Esti cel care mi-ai daruit prietenia, respectul si grija ta.
Mi-amintesc ca impreuna am petrecut multe momente dure
Si nu te-ai schimbat dupa cum au batut vanturile cele puternice
Inima ta e o casa cu usile deschise

Esti realmente cel mai sigur in vremuri incerte. 

In anumite momente dificile care exista in viata
Am cautat pe cel care ne putea ajuta sa gasim iesirea 

Si acele cuvinte de forta si credinta pe care mi le-ai spus 
Imi dau certitudinea ca totdeauna ai fost de partea mea 
Esti prietenul meu de suflet in toate imprejurarile 
Surasul si imbratisarea festiva la toate sosirile (final de cursa)

Imi spui adevaruri atat de mari cu fraze deschise 

Esti realmente cel mai sigur in vremuri incerte.
Cu siguranta nu ti-am spus tot ce aveam de spus
Dar e bine sa auzi (sa simti) ca tu marele meu prieten (my best friend)
 

Niciun comentariu: