vineri, 3 ianuarie 2014

Updatari si Injuraturi

Tenacitatea si perseverenta sunt cheile succesului...De mai bine de o luna Windows incearca, fara succes, sa instaleze IE11. Am mers la sursa si acolo ziceau ca se impiedeca de niste updatari care trebuie instalate manual.

Mi-am facut timp in noaptea asta sa verific cum stau cu updatarile. Nu a fost usor, era o lista lunga, lunga,  ca un carnat care incearca sa intre in Guiness Book. Dar cu rabdare am constatat ca am toate updatarile la zi. Un bun exercitiu pentru combaterea Alzheimerului, ca sa vad partea pozitiva a lucrurilor.

Si atunci le-am scris dragutilor de la Microsoft ca articolul lor nu m-a ajutat deloc...

Da, numai ca eu mai am o problema...McAfee-ul e asa o scarba cand vine vorba de instalat programe gratuite...nu ma lasa, de exemplu, sa instalez SpyBot-ul...

Si atunci am mers la forumuri si am aflat solutia: al doilea admin...Problema e ca niciodata nu stiu exact la care din admini se inregistreaza datele...De data asta se apre ca am nimerit adminul potrivit, dupa mai multe incercari esuate...

Urmeaza sa vad cum fac si cu Java Update...

Poate va intrebati de ce m-am strofocat atat...Pai nenorocirea asta imi incetineste computerul, mai ales la inchidere.

Niciun comentariu: