miercuri, 15 ianuarie 2014

Gelozie si amor canin.

Moghy este unul dintre cei mai draguti caini din curtile din cartierul meu. E bland, frumos, prietenos, ce mai, o bomboana de catel. Gardul curtii lui e facut in asa fel incat pot sa bag usor mana si sa il mangai pe saturate.

In curtea vecina sunt doi caini, unul mai batran, care intr-o vreme ma latra de cate ori treceam pe acolo, si unul mai catelandru, dornic de iubire. Insa gardul lor nu-mi ingaduie sa bag mana cu usurinta, iar catelandrul e dornic de joaca, nu de mangaiere, el ar vrea sa ma muste usor, cum fac toti cateii...Dar mie multa vreme mi-a fost tare frica de caini, incat il ating usor pe bot, si atat...

Cand il mangai pe Moghy catelandrul vecin devine de o gelozie turbata. Latra, se catara pe gard, numai nu plange...Mi-e mila de el , dar nu-i pot alina durerea, nu-i pot satisface dorinta de atentie.





Intre curtea lui Moghy si a lui Lucky (un frumos cu blana negru stralucitor si alb la fel de stralucitor) este, cum v-am spus, curtea in care se afla catelul cel nefericit si gelos. Daca nu se poate dragali nici cu mine, nici cu Moghy, incearca sa isi arate iubirea si tandretea fata de Lucky, dupa ce acesta se indura sa renunte la mangaierile mele si sa il bage in seama.




Mereu m-am intrebat de ce invariabil cainii latra tiganii...De data asta raspunsul e simplu, cainii care o insotesc pe tiganca "reciclatoare" trezesc instincte de proprietar...



De cand au inceput sa fie adunati cainii vagabonzi pisicile se simt mai in siguranta:

Niciun comentariu: