luni, 13 ianuarie 2014

Romgleza....

Recunosc ca si eu folosesc romgleza, asa ca meritam un asemenea email de la Tetris Sanda. Il completez insa cu o poezioara din care imi amintesc doar un fragment, scrisa de data asta in romfranceza, mai la moda in tineretea mea, deh, tara francofona, nu-i asa? Primele versuri sunt, cum am descoperit abia acum, dintr-o doina cantata de Vasile Conea si, usor schimbate, dintr-o melodie mai sprintara interpretata de Benone Sinulescu si Irina Loghin

Vezi daca e vreo greseala....si corecteaza... .. am zis că dacă tot nu mai mergem la cumpărături, ci facem shopping, nu mai suntem la modă, ci în trend, iar domnii se duc la hair stylist,

pentru că frizerul nu mai este de bon ton, de ce n-ar circula şi o
poezie de love ...

I love you atât de tare
Încât I believe că mor
you are so încântatoare
oh my dear cât te ador !

When I go la braţ cu tine
ma simt very măgulit
ca se looking toţi la mine
oh, I'm so fericit !!

All ar fi atât de bine
but you see, nu-i chiar aşa
căci I tell ce simt în mine
Do you want să fie aşa ?

Dar tu smile şi smile într-una
and I think că spui trăznăi
please don't face pe nebuna
şi mai look în ochii mei

Understand ? I love you dragă
cum the hell să-ţi mai vorbesc
you are totul pentru mine
and I want să te-ntâlnesc.

But is difficult, vezi bine
că your mother e pe fază
şi din five în five minute
carefully te controlează.

Că for s-ajung la tine,
ca în Shakespeare, "Juliet"
I Romeo love pe tine
give me scara din boschet ...


Mai exista si o editie revazuta si adaugita, prezentata la o emisiune distractiva, aici am sa public doar adaugirea:

Draga Marioara, ma duc sa ma tai
Draga Marioara, ma duc sa ma tai

Du-te Ionele draga dar cutit sa n-ai
Du-te Ionele draga dar cutit sa n-ai

Draga Marioara, ma duc sa ma-mpusc
Draga Marioara, ma duc sa ma-mpusc

Du-te, Ionele draga, dar sa n-ai cartus
Du-te, Ionele draga, dar sa n-ai cartus


Si poezioara romfranceza

Cine bate noaptea la fenetre moi
Je suis fa, Maritso, nu te speria.
Je fusei a la padure
Pour culeg un cos cu mure
A cote de-un car cu boi
Je chantai dintr-un cimpoi.
Quand sosii a la maison
Capra behaia-n sopron
..................................
Pana ce gasii ciomagul
Mon ami...trecuse pragul...







Niciun comentariu: