duminică, 2 iunie 2013

Eu si Netul...Poveste despre Conturi (Accounts)... dar nu bancare

Mi-am facut cont de blog pe Windows Live in 2007 fiindca ma rugau, l-am mutat pe Blogger pt ca nu imi placeau setarile de la WL, si am uitat de el. Noroc  cu Ciupercutza, care m-a incurajat sa continui. Rezultatul il puteti admira chiar acum.

La sugestia lui Editor Bob, de la 123Greetings, mi-am facut
cont pe fb in 2008 si am uitat si de el un timp, nici nu stiam cum sa postez. Pana in 2011 doar SlideShare posta in locul meu. De atunci multi se vor fi speriat cat de activa sunt in stare sa fiu.

La invitatia unei prietene din Taiwan, pe care o cunosc personal dar intre timp am pierdut legatura, mi-am facut cont pe Gmail (il puteti accesa completand formularul de contact din josul paginii, daca nu ati facut-o deja), unul din multiplele mele conturi de email, astea toate imi sunt utile si acum.

La invitatia unui admirator al blogului, un gay, mi-am facut
cont pe twitter, acolo posteaza acum You Tube si Slide Share, eu nu prea stiu cu ce se mananca chestia asta. La nevoie o sa invat.

Constat ca numai pe
You Tube mi-am facut cont de capul meu, fara sa ma impinga nimeni de la spate, prin 2011, pentru ca aveam niste filmulete de la un Concert Vienez de Craciun pe care voiam sa le vada lumea.






Niciun comentariu: