duminică, 17 noiembrie 2019

Prăjitură dietetică cu mere, cacao și nucă de cocos

M-am lăudat că am făcut o prăjitură dietetică și mi s-a cerut rețeta. O postez și aici:
Două mere, un pic de unt irlandez 80%, cam 50 de grame, dar cred că se poate și fără. două linguri cu vârf și una rasă de cacao, trei linguri cu îndulcitor praf sau 12 tablete de îndulcitor, eu am Clio sau Diamant, cam 3 linguri de fulgi de nucă de cocos (nu am măsurat), arome (scorțișoară, esențe de vanilie, rom, lămâie). Am ras merele, am amestecat toate ingredientele și le-am copt 5 minute la microunde. Cred că se pot coace cam 20 de minute la 180 de grade(sau foc potrivit) Am gustat și crudă, era foarte bună, dar mai bună coaptă.Dacă se folosesc tablete e bine să fie sfărâmate până devin praf. Pentru prăjituri eu cumpăr îndulcitor Diamant pudră atunci când găsesc

Un comentariu:

Traveling Hawk (aka Adriana) spunea...

O voi încerca și eu. Mulțumesc pentru sharing!