luni, 18 noiembrie 2019

Muzeul Național de Istorie al României, Tezaurul. III

Continui să public fotografiile făcute în Muzeul de Istorie al României în Decembrie 2015. Sala Tezaurului este foarte mare iar vitrinele erau multe pentru că se știe că țara noastră a fost dintotdeauna bogată. M-am străduit să captez în pozele mele cât mai multe informații, dar timpul petrecut acolo a fost mult prea scurt.

În această secțiune sunt și câteva obiecte din Tezaurul de la Pietroasa. Nu îmi mai amintesc dacă acestea erau toate sau pur și simplu nu am avut loc să fac fotografii din cauza aglomerației din fața vitrinei respective. În plus există nenumărate fotografii de calitate mult mai bună pe internet. Am decis să adaug și aici una. Nu cunosc autorul ei.

Tot aici am fotografiat și câteva din celebrele brățări dacice. Erau mai multe dar nu le-am fotografiat pe toate, știind că și despre ele existe fotografii cu mult mai bune pe net.



























































Niciun comentariu: