miercuri, 30 octombrie 2019

Brioșă dietetică cu mere și cacao la microunde

De la o vreme mă uit cu disperare cum cântarul arată din ce în ce mai multe kilograme. E adevărat că în februarie, atunci când ajunsesem slăbind brusc la 59 de kilograme mă speriam și eu, nu numai cei din jurul meu, de halul în care arătam, dar ar fi bine dacă m-aș opri din recuperat.

Dar e cam greu să obțin acest rezultat dacă aproape în fiecare zi fac câte o experiență culinară, cum ar fi cea pe care v-o prezint acum, brioșa dietetică cu măr și cacao. Se face foarte repede și mie mi-a plăcut. Cei care nu țin regim pot înlocui îndulcitorul cu zahăr după gust.

Ingredientele vi le prezint în fotografiile următoare:



Deci: 1 măr mare, 4 linguri rase cacao (eu am găsit, după multă vreme, Cacao de Zaan) 4 linguri mai pline de îndulcitor Diamant sau 4x4 tablete de îndulcitor Diamant sau Clio, 50g unt, 4 linguri rase de făină, 2 ouă, scorțișoară, esență de vanilie.

Am amestecat într-un vas special pentru microunde untul cu îndulcitorul, am adăugat esența de vanilie. Am ras mărul (puteți folosi două mere mai mici, eu am avut unul uriaș), am adăugat făina și scorțișoara, apoi amestecul l-am pus treptat în vas amestecând bine. La sfârșit am pus ouăle sparte separat (ca să nu am surpriza să fie vreunul stricat) și am amestecat din nou.

Am pus vasul la foc pentru 6 minute dar a trebuit să îl mai țin încă două, timpul depinde de puterea cuptorului, al meu e de 750W. Am consumat prăjitura direct din vas, dar se poate scoate și pune pe o farfurie. Sper să vă placă.







Un comentariu:

Traveling Hawk (aka Adriana) spunea...

Mulțumesc pentru rețetă! Nu am microunde, la cuptorul de aragaz nu se poate face?