duminică, 19 iunie 2016

Aniversare...după 21 de ani...

Acum 21 de ani viața mi s-a schimbat. După 5 serii de chimioterapie și 24 de ședințe de radioterapie am intrat în sala de operații..Datorită efortului echipei conduse de de regretatul Valeriu Șaptefrați și Cristina Șaptefrați totul a decurs bine. A durat cam mult până s-a vindecat rana, 6 săptămâni...

În fiecare an mă gândesc cu recunoștință la medicii și asistentele/ții care au contribuit la vindecarea mea, chiar dacă între timp unora le-am uitat numele (nu e bătrânețea, nu!)

Când văd ce propagandă negativă se face acum în legătură cu cei care lucrează pentru sănătatea noastră mă cuprinde revolta. Poate nu toate cadrele sanitare sunt tot atât de devotate cum au fost cele care s-au ocupat de mine și de alți membri ai familiei dealungul acestor 21 de ani, dar fiecare din ei merită respect, fie și pentru că au trebuit să învețe mult și continuu.

Vă invit să cautați fluturașul din poza de mai jos...așa cum căutați în inima voastră gratitudinea (recunoștința) pentru cei care v-au ajutat, într-un fel sau altul, dealungul vieții

Niciun comentariu: