luni, 17 februarie 2014

Spinii lui Christos.

Imi place sa vizitez Gradina Botanica... Desi s-ar zice ca n-ar mai avea secrete pentru mine, atat de des am vizitat-o, mereu descopar cate ceva nou. In 30 Aprilie 2010 am descoperit pe o alee niste tufisuri despre care citisem in Lorelei, a lui Ionel Teodoreanu. Am sa copiez citatul...e interesant ca l-am gasit pe net...deci nu sunt singura care a retinut din acel roman tocmai acest scurt pasaj...L-am tradus si in engleza, pentru prietenii mei internationali.


"Anii mei tineri au sunat a cantec, dar am trecut pe langa el cu dragostea de mana si am ramas cu mana intinsa ca a regelui Lear.

Mi-e sufletul ca tufisul Paiurului pe coasta Marii Negre: numai ghimpi curbi ce-au incununat odata fruntea lui Hristos.

Ionel Teodoreanu, Lorelei

My youthful years has sounded like a song, but I passed by them with love in my hand, and I remained with the outstretched hand, like King Lear.

My soul is like Paiurus bush on the Black Sea shore: only curb thorns which once crowned Jesus front..

Ionel Teodoreanu, Lorelei
 



 

Niciun comentariu: