marți, 25 februarie 2014

Lansare de carte: Ne vom intoarce in Muribecca de Sebastian A. Corn

Pe autor il cunosteam de mult, i-am citit cu multa incantare articolele de pe blogul numit Impricinatul de Corn. Pe langa nuvelele publicate pe blog am citit si doua din cartile ce se gasesc in librarii: Vindecatorul (am cam umblat nitel pana sa o gasesc, dupa ce am convins vanzatoarea de la librarie sa o scoata de pe unde o ascunsese) si Adrenergic, luata de la un targ de carte. Am avut si privilegiul de a capata autografe pe aceste carti, e drept cu o ocazie mai putin fericita pentru familia mea.

La inceput noi, bloggerii, eram foarte retinuti in a ne dezvalui identitatea, astfel ca nu stiam despre el decat ca e medic. Cu timpul am aflat ca e sef la sectia de chirurgie toracica a Spitalului Universitar, l-am vazut si auzit pe la TV. Nu ma mir ca nu are cont de fb, pentru ca stiu cat timp se consuma pe retea, dar ma mir cand are timp sa scrie, si inca un roman de 500 de pagini.

La lansarea cartii am intarziat, dar nu s-a suparat. Am aflat din cat am prins din prezentarea pe care ne-a facut-o ca, spre deosebire de alte scrieri ale sale, partea de SF e mai putin semnificativa...dar mai departe..scrie in carte...Directorul Editurii Nemira pesemne ca nu s-a asteptat sa vina atat de multa lume la prezentare, lume dornica sa achizitioneze romanul de la fata locului, pentru ca sotul meu a cumparat ultimul volum, dupa ce l-a convins pe domnul editor sa mai scoata cateva exemplare la vanzare. 

M-am bucurat tare mult sa ma devirtualizez cu Haralambina, primul nume de net al Letitiei, fiica lui Florin Chirculescu, cea care m-ia spus mandra ca acum este "Piticul Atomic"...Se vedea pe fata ei cat ii este de drag tatal. La sugestia autorului, scrisa ca autograf, am schimbat cateva cuvinte despre patinaj si cu doamna nevasta lui (doar vreo doua cuvinte).

Am mai avut si alte bucurii, sa-i reintalnesc pe draguta de Mada Oprea si pe mult mai maturul cap de familie Vlad Stroescu. Evenimentul a avut loc la Centrul Cultural Louis Calderon, de pe strada cu acelasi nume...Daca la sosire am ajuns gafaind si foarte grabiti, la iesire, pana s-a dus sotul meu sa ia masina de la locul de parcare am pozat si niste tablouri care mi-au placut, din pacate nu le stiu autorii.


Nu ma sa public poze cu Leltitia, pentru ca nu am cerut voie dar daca vreti sa o vedeti si sa aflati mai multe despre autor, citii va rog articolul si interviul de aici














Niciun comentariu: