marți, 3 decembrie 2013

Tenacitate, perseverenta si dotare, iata cheia succesului.

In noaptea asta eram decisa sa ma culc devreme, dar....am cautat poze pentru ilustrarea unui cantec. Si la doua dintre ele McAfee advisor a spus ca situl respectiv e periculos, unul cu "cod galben" ca sa folosesc un termen din meteorologie, si altul cu "cod rosu". Da, numai ca a spus asta DUPA ce ma descarcat pozele, si n-am avut prezenta de spirit sa le sterg imediat, uitand apoi care sunt.

Downloaderul le verifica daca nu au virusi, le-a scanat si McAfee in computer, niciunul nu a gasit nimic dar eu, ca sa fiu sigura, am pus si Spybot Search & Destroy in functie...

Si asa visul meu de a ma culca devreme s-a dus pe apa scanarii. SB a gasit, ca de obicei, o multime de chestii (dupa aproape 4 ore) si am apasat butonul de reparat...Toate bune si frumoase, dar intre timp am inchis Fire foxul si la restartare Surprise, suprise, m-am logat la fb dar nu m-a lasat sa intru pana nu bag codul de siguranta.

Care cod nici gand sa vina in telefon. Am cerut din nou codul, iara si iara, am restartat si ci computerul, degeaba. Am reclamat prin Help Center...Poate o sa vina candva un raspuns.

Norocul meu ca am mai multe browsere (fb zicea era ca nu ma mai logasem din Ff, ceeace nu era adevarat, dar pesemne schimbase SB o setare) si m-am mai logat candva din Chrome (de fapt eram logata).  Fb a fost dragut si mi-a trimis prin Chrome un set de coduri, am aplicat unul la Ff si...totul e bine cand se termina cu bine.


Cantecul o sa incerc sa il postez mai tarziu, cu poze cu tot, acum, daca m-am calmat, o sa incerc sa dorm.

Niciun comentariu: