joi, 30 mai 2013

Poveste de Mai...De la Piata...

Cand merg la piata sunt destul de pretentioasa.

Am ales ardeii acestia iuti pentru ca sunt atat de rosii, si nu am regretat. Seamana la consistenta si gust cu ardeii Jalapeno. Cand am fost in USA am adus seminte ale acestor ardei si am adunat de la fereastra o recolta frumusica.

Capsunile le-am ales cu ajutorul simtului olfactiv, aveau un parfum atat de puternic incat pur si simplu pareau ca vor sa ma traga de nas spre ele. In mod evident sunt romanesti. Nu se compara cu cele de import nici ca aroma, nici ca gust. Din pacate cele de import le bat pe ale noastre la aspect si consistenta, sunt mult mai rezistente pe taraba. Ale noastre se cam storcosesc pana acasa. De obicei merg la piata cu un vas in care le pun, dar de data asta am mers intai la medic (probleme destul de serioase cu rinichii) si nu se facea sa car vasul dupa mine.


Ciresele caut sa fie cat mai intens colorate, aproape negre. Nu numai ca au un gust mai placut, sunt mai dulci si mai aromate (cele cu eticheta "Pitroase de Vrancea" dar sa fie o eticheta cotecta, nu una falsa) dar se spune ca a si un continut mai ridicat de antioxidanti si nu trebuie sa mai subliniez cat de important pentru sanatate e rolul acestor substante.



Chiar daca fructele contin glucide, le consum cu multa placere. Mai ales ca de la cirese voi folosi si coditele, pe post de diuretic. Ca tot trebuie sa consum 3l de apa zilnic.

Niciun comentariu: