joi, 30 iulie 2020

Inspiration

Imaginile 1, 3 și 5 sunt tablouri de Konstantin Yegorovich Makovsky (1839-1915) iar imaginile 2,4 și 6 reprezintă tablouri pictate de Vladislav Nagornov (n. 1974)
Nagornov mai are și alte tablouri inspirate de Konstantin Makovsky, eu mă opresc deocamdată aici.
Dar am înțeles de ce vizitând o expoziție de artă contemporană una dintre artiste nu mi-a permis să îi fotografiez operele (era vorba de bijuterii) pentru a nu inspira alte artiste să îi copieze ideile.
Sincer, mie îmi place mai mult cum redă Nagornov expresia feței și chiar modul cum alege ornamentele decât originalele lui K. Makovsky. Impresia mea este că Nagornov a folosit același model în cele tri tablouri, ba chiar aș crede că este îndrăgostit de frumoasa asta.
 Konstantin Yegorovich Makovsky (1839-1915)
Vladislav Nagornov (n. 1974)
 Konstantin Yegorovich Makovsky (1839-1915)
Vladislav Nagornov (n. 1974)
Konstantin Yegorovich Makovsky (1839-1915) 
Vladislav Nagornov (n. 1974)

Niciun comentariu: