vineri, 18 iulie 2014

Budinca Dietetica /pentru diabetici) de brânză de vaci

Budinca Dietetica /pentru diabetici) de brânză de vaci

Ingrediente
Branză de vaci cam 750 g
Doua oua mari,

Cam doua linguri xilitol,sau alt îndulcitor...eu m-am păcălit...vânzătoarea de la Plafar mi-a spus ca e normal sa fie atât de ingrozitor de scump, 60 de lei kg pentru ca e de 300 de ori mai dulce decat zahărul...netul o contrazice...e exact la fel de dulce ca si zahărul... Mai bine rămâneam fidelă indulcitorului praf Diamant...
  Cam 100g seminţe crude de floarea soarelui
O mana de cranberry uscate (se vinde cu numele de merişor, dar se mai cheamă şi rachiţele) Atenţie, pentru a diminua gustul foarte acru se adaugă zahăr in timpul uscarii, nu puneţi foarte multe!
O mana de goji uscate
Arome: esenţă de vanilie, esenţă de rom, coajă de lamaie
Un pic de unt pentru a unge hârtia de copt cu care se tapetează tava
Nuci pentru ornat.

Se pun la înmuiat fructele uscate, după ce s-au înmuiat se amestecă brânza de vaci (eu am luat-o de la sibieni) cu restul ingredientelor si se pun pe tava tapetată cu hârtie de copt. Se coace la foc potrivit cam 20 de minute.



Un comentariu:

Anonim spunea...

Ai alt blog? Esti bine? Imi face placere sa citesc ce scrii, sunt ceva ani da cand te urmaresc si e cam mare perioada de cand nu ai postat...
Cu drag,
un fan de obicei tacut