luni, 30 septembrie 2013

Niciodata toamna....

Am cateva ciorne de articole, dar tot aman definitivarea lor....sper sa nu fie sine die...

Azi am gasit pe fb un tablou care mi-a placut foarte mult. Si atunci m-am gandit la prietenele mele care nu il pot admira acolo. Am creat pe fb un soi de compozitie atasand la postarea cu tabloul poezia lui Tudor Arghezi si un video clip cu niste imagini de toamna superbe...O sa incerc sa recreez si aici acea compozitie. Sper sa va placa.

Eric Wallis

Tudor Arghezi
Niciodata Toamna


Niciodata toamna nu fu mai frumoasa
Sufletului nostru bucuros de moarte.
Palid asternut e sesul cu matasa.
Norilor copacii le urzesc brocarte.

Casele-adunate, ca niste urcioare
Cu vin ingrosat in fundul lor de lut,
Stau in tarmu-albastru-al raului de soare,
Din mocirla carui aur am baut.

Pasarile negre suie in apus.
Cu frunza bolnava-a carpenului sur
Ce se desfrunzeste, scuturand in sus,
Foile-n azur.

Cine vrea sa planga, cine sa jeleasca
Vie sa asculte-ndemnul nenteles,
Si cu ochii-n facla plopilor cereasca
Sa-si ingroape umbra-n umbra lor, in ses.

Niciun comentariu: