sâmbătă, 11 noiembrie 2023

Morning Comes to Psychiatric Wards Too

 După ce am intrat și eu rândul lumii și mi-am făcut abonament la Netflix am terminat de văzut ”Crash Course on Romance (numele coreean, 일타 스캔들 One-Shot Scandal, corespunde mai bine realității. Serialul mi-a plăcut foarte mult dar nu despre el vreau să vorbesc acum.

Am o prietenă coreeană, scriitoare, care îmi este foarte dragă și care a postat acum câteva zile ceva despre un serial și ce a scris m-a făcut curioasă să văd despre ce este vorba. Este ”Daily Dose of Sunshine” bazat pe ”Morning Comes to Psychiatric Wards” (정신병동에도 아침이 와요) de Lee Ra-ha, o asistentă dintr-un spital de psihiatrie, care expune fapte din propria ei viață.

Și cum viața bate filmul și serialul acesta este foarte interesant și mai ales instructiv și educativ. Oamenii se cam feresc să abordeze probleme de sănătate mintală și astfel uneori cei care suferă sunt complet neajutorați. Văzând ce se poate întâmpla într-un spital de psihiatrie te poate pune pe gânduri.

Serialul cere nervi tari și, deși are scene comice care detensionează atmosfera nu este ușor de urmărit. Celor care preferă serialele ușurele cu multe pupături nu îl recomand chiar deloc. Totuși dacă doriți, găsiți și aici romantism suficient de mult.


Daily Dose of Sunshine based on Morning Comes to Psychiatric Wards (정신병동에도 아침이 와요)
by Lee Ra-ha a former nurse, which highlights the author's real-life experiences.
No. of episodes 12 It was released on Netflix on November 3, 2023.
”The series centers on Jung Da-eun, a skilled nurse in the Department of Psychiatry at Myungshin University Hospital, and her interactions with the patients under her care.”

Niciun comentariu: