joi, 5 ianuarie 2023

Teambuilding.

Cum era să scap un film care cică ar fi împărțit România în două, de parcă nu era și așa făcută bucăți. No, acum pot să zic că sunt și eu în rând cu lumea.
Măcar că n-am fost în viața mea corporatistă iar pe șantierele întreprinderii am fost doar de câteva ori (și dacă nici pe șantier nu se înjură!), parcă, nu știu cum, dar am făcut Team Building toată viața mea de om în câmpul muncii.
Se plâng mimozele că e vulgar. Da-păi în comentariile de la articolele politice de pe Facebook am citit mai multe măscări (desigur, mascate, ca să nu se prindă Zuchi) decât am auzit în filmul ăsta.
De râs, să știți că m-am râs!
Imagini de pe net.

1. Kind Reminder
2. Echipa din București
3. Echipa din Moldova
4. Echipa din Oltenia
5. Echipa din Cluj
Ăștia din Cluj mi s-au părut de antologie. Pe placul tuturor mimozelor și telectualilor.

Niciun comentariu: