duminică, 29 septembrie 2019

The worst trend

Unele persoane nu se pot opri din a fi malițioase, dar eu sunt o ființă iertătoare, cum bine se știe. Am primit pe messenger un meme care circulă într-o veselie pe net. Cică cel mai rău trend ar fi să faci poze cu mâncare (mai ales gătită de tine) și ca această critică să fie și mai usturătoare dă o lecție cu tablouri cu fructe de acum 500 de ani. 

M-am distrat căutând să identific autorii și numele tablourilor și bineînțeles că nu toate sunt din secolul XVI. Am văzut destule tablouri cu natură statică din acea perioadă și vă asigur că sunt mult mai frumoase decât ce s-a pus în acest meme. Deh, oamenii răi se distrează mințind cu nerușinare.

Acum tonul meu destul de agresiv nu se datorează faptului că îmi place să fac poze cu platourile mele de mâncare. și faptului că nu suport impostura și minciuna.

Puteți observa cu ochiul liber privind mai jos că e greu să crezi că Picasso sau Albert Anker au trăit acum 500 de ani. Nu mai vorbesc de Paul Foxton, care are blog și cont de fb unde dă lecții de desen și pictură.

0. The worst modern trend.
1. The Afternoon Meal (La Merienda),ca. 1772 by Luis Meléndez Spanish
2. Pablo Picasso Fruit bowl With fruits Reproduction
3. Pieter Claesz Oil Paintings Reproductions On Artclon
4. Breakfast with Ham by Pieter Claesz (1647)
5. Albert Anker,((20 Century, Swiss) Still Life with Two Glasses of Red Wine
6. Lemons and Bay by Paul Foxton, contemporary artist
7. Fede Galizia (Milan 1578 - 1630), A glass compote with peaches, jasmine flowers, quinces, and a grasshopper








Cum v-am spus mai sus am văzut multe picturi cu natură statică de maeștri vechi și o să vă arăt unele dintre ele culese de pe net. Nu sunt chiar de acum 500 de ani dar sunt sigură că o să vă placă.

8. Still Life, Breakfast with Glass of Champagne and Pipe, 1642 by Jan Davidsz de Heem
9. Still Life by Pieter Claesz, Painting Reproduction
10. Claesz, Pieter (c. 1597–1660)
11. Jan Davidsz de Heem, 1606 Utrecht – 1683 Antwerpen
12. Fruit Still Life, 1650 by Willem van Aelst
13. Juriaen van Streeck or Juriaan van Streek (29 February 1632, in Amsterdam – buried 12 June 1687, in Amsterdam)
14. Banquet Still Life (1667) by Abraham van Beyeren
15.  Banquet Still Life. Abraham van Beyeren (1653-1655)
16. Jan van Kessel d. J., 1654 - 1708
17. Arnoldus Bloemers (1792–1844)
18. Hildegard Schwammberger b. 1950















Un comentariu:

deepak spunea...

Very nice< a href="http://www.motivation456.com/diwali/english/diwali-message.html">Diwali messages