sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Scandalul Anului.

Vin și eu cu cei doi bani ai mei să-mi dau cu părerea despre scandalul anului, bazată exclusiv pe informații publice.

Întâi m-am întrebat ”cui prodest”, adică cine ar profita cel mai mult de situație. Pe fanii și membrii PSD îi sfătuiesc să se oprească aici, s-ar putea să se enerveze.

Deci, să recapitulăm. Se observă cu ochiul liber, din conferințele de presă, că șeful PSD, Liviu Dragnea, are partidul la degetul lui mic. Câștigând alegerile are majoritate în Parlament, deține deci controlul, deci puterea legislativă e în mîinile sale.


Despre puterea executivă, numai de bine...numai cine e orb deadreptul nu știe cine e adevăratul Prim Ministru.


Despre puterea juridică am citit undeva, cred că la Marian Ban, (prieten de pe face book) că Parlamentul intenționează să depolitizeze Justiția, oricât de absurd sună ideea de a da ca sarcină politicienilor să DE-POLITIZEZE.

Deci, LD va avea curând și Justiția sub control.

Despre puterea administativă ce să mai discutăm, iarna asta grea a venit taman la timp ca să se justifice obișnuitele înlocuiri ale ”oamenilor lor” cu ”oamenii noștri”

După cum am citit în diverse surse singurul tronson de putere pe care nu îl controlează PSD implicit Liviu Dragnea a rămas cel al serviciilor. După umila mea părere Sebastian Ghiță lucrează de zor la asta, după metode știute de sute, dacă nu chiar de mii de ani, prin crearea unui curent de ură populară împotriva celor indezirabili, manipulări prin amestecarea unor mici adevăruri cu mari minciuni încât populația nu numai să nu mai știe care e adevărul, dar să se înfricoșeze de ticăloșiile ce i se bagă adânc în creier, etc, etc, etc

Îmi doresc din tot sufletul să nu am dreptate și să căpătăm în curând, prin marea milă a partidului de guvernământ (era să scriu partidul-stat) o țară curată ca lacrima, populată doar de îngerași cu sau fără steluțe pe umeri.

Niciun comentariu: