duminică, 20 aprilie 2014

Hristos a Inviat!

Am cam lasat blogul in parasire. Trendul acum e Face Book, unde mi se inmultesc prietenii, macar ca unii mai pleaca. Dar fin'ca am si prietene fara cont de fb, m-am gandit sa le urez si lor PASTE FERICIT!

Lucas Cranach--1558
Fra Angelico
Mathias Grunewald
Pieter Paul Rubens
Rogiers Van der Vaiden
Giotto
Piero de la Francesca
Hans Memling
El Greco
Andrea del Verrochio
William Blake

Mai am multe alte poze, dar ma asteapta prietenele si prietenii de pe fb sa le aprob pozele...care sunt uneori insotite de texte kilometrice..de la coreeni. Si inca nu am vreo perspectiva sa le invat limba.

Voi adauga insapoze cu  traditionalele oua vopsite si pasca mea dietetica, daca nu v-ati plictisit deja de ele.

Din pacate noul meu aparat de fotografiat, un Nikon Coolpix L27, nu e mai breaz decat vechiul Olympus X 43 (la care iar s-a defectat senzorul...si nu mai e in garantie) in ce priveste redarea culorii rosii, ouale sunt de un rosu viu, frumos...Bine macar ca reda culoarea violet.

Pasca e dietetica, adica mai mult o budinca de branza de vaci cu stafide si indulcitor, decat pasca traditionala. Diabet, deh. Am facut un ornament cu stafide dar, nu stiu de ce, de data asta nu s-a rumenit uniform. Si atunci am folosit faina de roscove (roscovele copilariei mamei mele, nu se mai importa de foarta multa vreme) cumparata de la supermarket. E dulceaga si aspectuoasa, dupa parerea mea. Faina asta e excelenta si cu iaurt.

Pentru ca in partea de sus galbenul de la ou se cam maronise, am incercat sa dreg totul cu niste turmeric. Daca vi se pare ca pasca mea seamana mai mult cu o coliva...asta e...












Niciun comentariu: